Wednesday 10 August 2011

Täydellinen mekko?

Nyt ois hakusessa täydellinen mekko omiin 30vee bileisiin. Juhlat on siis tiedossa neljän viiko päästä ja muuta en niistä sitten tiedäkään koska Craig halus järjestää ne mulle yllätyksenä. Sain toki päättää ketä kutsutaan ja pukukoodin joka on semi formal. Siis jotain vähän juhlavampaa pitäis olla. Kyllähän tuolta kaapin perukoilta parikin tilaisuuteen sopivaa mekkoa löytyis mutta uus on vaan ihan pakko saada. Kerran sitä vaan täytetään 30 eli uus mekko on ihan ehdoton, samoin uudet kengät... niin ja laukku... kuten myös korut... ;)

Vielä on siis aikaa mekkoshoppailulle (ja laihtua pari kiloa...) mutta oon jo hiukan tutkiskellut kauppojen valikoimia ja tän hetkiset suosikit on nää:




Mitä mieltä ootte? Mikä on lemppari? Ideoitakin saa antaa.... ja vinkkejä hyvistä kaupoista täällä tai missä tahansa kunhan on nettitilaus mahdollisuus! :)

4 comments

  1. No. 2 on mun lemppari :) Tosi tyylikas ja luulen et sopisi sun tyyliin hyvin :)

    ReplyDelete
  2. Se on ehkä tällä hetkellä myös se oma lemppari! Täytyy vaan käydä sovittamassa et näkee onko se myös päällä hyvännäkönen. Juhlissa nähdään viimeistään!! :)

    ReplyDelete
  3. Täysin samaa mieltä eli myöskin mun lemppari on nro 2. Neljän viikon päästä sitten näen ihan paikan päällä valitsitko jonkun noista vai jonkin ihan muun :)

    L

    ReplyDelete
  4. Mun lemppari on taas tuo ensimmäinen, jotenkin sellainen kauniin naisellinen, jossa pientä tyttömäisyyttä. :)

    ReplyDelete

© Living in Down Under
Maira Gall